De bron van nieuwe ideeën

Er zijn talloze momenten te bedenken waarbij rechtstreeks contact met uw klanten van waarde is. Of het nu gaat om een kleine groep intensieve kopers of een grote doelgroep die u nauwelijks ziet. Iedereen heeft een mening over uw product, uw dienstverlening of de markt waarin u zich begeeft. En steeds meer ondernemingen maken hiervan gebruik. In elke fase van het marketingproces leveren de feedback van klanten en prospects bijzondere, waardevolle en nieuwe informatie op. 

Wij geloven heilig in dergelijke bijeenkomsten. Daarom organiseren we ze ook. Van een kleine ronde tafelbijeenkomst tot en met een complete kennisdag, -middag of -avond, waarbij we uw klanten workshops aanbieden in combinatie met bv. een plenaire bijeenkomst. Op locatie met speciale gasten en sprekers of in de beslotenheid van uw eigen onderneming. 

Maar ook online zijn er diverse mogelijkheden voor co-creatie of crowdsourching. Dit alles dient maar een doel; het verkrijgen van innovatieve ideeën waarmee u in de toekomst het verschil maakt.

Recent gaf David van Reybrouck in De Wereld Draait Door aan hoe hij staat tegenover het betrekken van burgers binnen de democratie. Een mooi voorbeeld hoe je gezamenlijk tot een beter resultaat kunt komen en gebruik kunt maken van de ideeën van in dit geval de bewoners van een stad, regio of land. Bekijk hier het gehele interview.