De combinatie van on- en offline


Juist op het moment dat online z'n plek definitief veroverd heeft, komen er meer initiatieven om ook weer offline te communiceren. Door middel van pop-up stores, nieuwe magazines gericht op een specifiek publiek of inventieve kleinschalige events om directer met klanten en prospects in contact te komen.  
On- en offline vullen elkaar perfect aan en maken uw communicatie meetbaar en inzichtelijk. Afhankelijk van uw doelgroep en boodschap combineren we beide tot een effectieve mix van middelen. 
We produceren in opdracht onder andere websites, audiovisuals, brochures, campagnes, podcast, magazines, buitenreclame en events en ondersteunen deze waar nodig via sociale media en online adverteren. Verzorgen het concept, de (eind)redactie, vormgeving en dtp, fotografie en illustraties en uw website, drukwerk en media-inkoop waar nodig.
Bouwen van websites en online adverteren zijn inmiddels gemeengoed. Evenals interactie via Facebook en Twitter. Werelden vloeien razendsnel in elkaar over. En uw klanten bewegen inmiddels net zo snel mee. Belangrijk daarbij is te weten wat er online speelt en hoe hiermee om te gaan.
Bij een nieuwe campagne of het bedenken van uw toekomstplannen wilt u weten wat er over u, uw product, markt of concurrenten op sociale media gezegd en geschreven wordt. Ook hiermee kunnen we u helpen.
Met ons online.marketing dashboard kunt u direct monitoren en uw communicatie plannen ten behoeve van uw zichtbaarheid, traffic naar uw website en de conversie hiervan. In een centrale online omgeving.
Het dashboard is geschikt voor zowel de communicatie rond organisaties, producten en events. Publiek en commercieel. Groot en klein. In onze blogs leest u meer over het optimale gebruik ervan.
U kunt het online dashboard ook vrijblijvend uitproberen via
onlinemarketingdashboardlogo
Mocht u meer willen weten over de invulling van uw on- en offline marketingcommunicatie, neem dan contact met ons op. We maken uiteraard graag een afspraak met u.